Om föreningen

OBS! Läser du via telefonen, KLICKA på strecken vid MENY. Då kommer fler rubriker upp som du kan välja.

Vår förening består av 13 huskroppar med 8 lägenheter i varje hus. Vi har ett föreningshus som rymmer den gemensamma tvättstgan och en lokal för uthyrning. Utanför altanerna finns det en gemensam gräsmatta. Vissa lägenheter har satt sin egen prägel på "sin del" av den gemensamma gräsmattan. Man har byggt soldäck, andra planterat blommor och buskar. Hur man än väljer att ha det finns möjlighet att vara ute i solen eller att plocka fram grillen!

Vi har en omsättning på ca 6-10 lägenheter per år. Vi har märkt att man gärna återkommer om man en gång har bott här. Lägenheterna är attraktiva och blir snabbt såld.

Det finns flera saker som påverka att så många vill bo här. Hyran är låg och det har varit en stabil nivå på försäljningspriset. Vi är en bra förening med god ekonomi. Löpande underhåll pågår ständigt så vi blir inte överraskade av stora renoveringsprojekt.

HYRESINBETALNING
Man betalar hyran i förskott och den ska finnas på föreningens konto senast den sista i månaden.
Vi kan tyvärr inte tillhandahålla autogiro.

Vårt bankgiro är 425-0130

Lagen om GDPR (gäller from 180525)

Brf Sebohus nr 2 behandlar dina personuppgifter i samband med att vi har en medlemsmatrikel, en lägenhetsförteckning (som vi är skyldiga att ha) samt överlåtelseavtal/köpebrev. Vi behandlar enbart de personuppgifter som behövs för ändamålet, och på ett säkert sätt enligt rådande lagstiftning gällande personuppgiftsbehandling.

Följande information har delats ut till alla medlemmar: